loviisen

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Lova - 26 mars 2014 22:19

säger go'natt för idag, ligger i sängen och messar med folk nu innan jag ska sova., Hoppas ni sover bra, och dröm bäst, Loveu<3

Av Lova - 26 mars 2014 21:15

Tråkigaste uppdateringen idag! Jag har haft så mycket att göra idag, jag har inte hunnit blogga eller något. Ber så mycket om ursäkt.. Men det gick jätte bra att rida båda ponnysarna, tyvärr blev det verken bild eller video :(
Men min mobil har gjort något ding såjag kan inte fota. Men jag ska lösa de så fort som möjligt. Men ska ta bort mitt smink och duscha. Sedan kommer mer bloggning, L.O.V.A.R <3

Vi har fått en spindel, YOLOOOO

Av Lova - 26 mars 2014 17:39

Sitter i bilen för jag ska rida häst nummer 2 nu, Miranda ska trimmas bra och det ska bli kul, Nu är vi framme så bilder kommer senare!!

Av Lova - 26 mars 2014 15:16

Förlåt, men jag kan typ inte skriva inlägg i skolan för det dampar mkt. Förlåt förlåt, Men nu när jag kommer hem ska jag byta om till ridkläder och rida två hästar, bilder eller videor kommer säkert. Men jag hoppar av bussen nu typ, men vi hörs ikväll!

Av Lova - 26 mars 2014 07:55

Godmorgon, Vaknade ganska sent så hann inte ta bild eller nåt.
Idag är de skola, vi slutar sent även idag men ska uppdatera i skolan idag. LOVAR. Men sitter i bussen just nu, Men vi hörs snart igen. love 2 u<3

[Bild]

Presentation


Mitt namn är Lova, jag är tretton år gammal. Jag rider på en ridskola en gång i veckan. Jag rider även en C-ponny några gånger i veckan. Hon är sju år gammal och en riktig buse! Om ni vill ta kontakt med mig kan ni kolla på kontakt som finns längre ner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakt

Kontakt

Ni kan nå mig genom min Instagram: Ponnygalen

Ni kan nå mig i kommentarsfältet.

Om ni vill ha min kik så får ni först nå mig på någon av dessa sätten.


Ovido - Quiz & Flashcards