loviisen

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Lova - 24 mars 2014 21:19

Headern får vara så sålänge, Riktigt ful jag vet. Men vi får ha de så ett tag eller tills imorgon. :)
Tänkte visa min instagram för er som vill, Ponnygalen heter jag!:)

Av Lova - 24 mars 2014 20:36

Fibblar med headern nu, Tar tid, Men de ska verkligen bli perfa känner jag!

Det blir alltid bättre när man har musik i öronen, Right?:)

Av Lova - 24 mars 2014 20:02

Hejsan alla!

Startat en ny SERIÖS blogg, då jag saknar att blogga. Jag har haft blogg innan där jag hade över 200 läsare.

Somsagt, bloggen är riktigt tråkig. Ingen header och allt är huller om buller, men ska fixa lite till med bloggen, sedan imorgon blir det en riktig header och andra färger och så!

Kommer göra säkert tre inlägg nu, bara för att liksom, haha. Nämen ni måste ju lära känna mig och jag er. Så jag kan väl börja med att berätta lite om mig själv. :)


Jag är somsagt tretton, rider och har gjort det ända sen jag var liten. Mitt hjärta brinner för hästar och männiksor som jag tycker om! Jag älskar att tävla och gör det mycket. Jag tvälar på LD nivå, det vill säga är 80 cm, oftast.


Ni kommer lära känna mig säkert efter kanske 20 inlägg, det hoppas jag iallafall. Jag har väldigt mycket åsikter om saker, och jag älskar att hissa och dissa saker, ge tips osv! Så jag berättar inte bara om min vardag, utan massa annat också! Klockan är kvart över åtta nu, men jag ska fixa lite, mer med bloggen nu. Men vi hörs snart igen!  

Presentation


Mitt namn är Lova, jag är tretton år gammal. Jag rider på en ridskola en gång i veckan. Jag rider även en C-ponny några gånger i veckan. Hon är sju år gammal och en riktig buse! Om ni vill ta kontakt med mig kan ni kolla på kontakt som finns längre ner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kontakt

Kontakt

Ni kan nå mig genom min Instagram: Ponnygalen

Ni kan nå mig i kommentarsfältet.

Om ni vill ha min kik så får ni först nå mig på någon av dessa sätten.


Skapa flashcards